SAG = Done!

Wiho, idag är SAG (den första versionen) klar. Sen på tisdag är det opponering som gäller och då kanske man får ändra lite efter det, men va sjutton. Jag är nöjd som det är nu, man måste ju inte ändra nåt sen iaf, man får ju lämna in precis som man vill :P

Kom in på alla mina kurser för nästa termin, trots lite klydd och meck. Så nu ska jag läsa Matematik från början, No från början och So - översiktskurs. Man får ju hoppas att jag inte kommer jobba ihjäl mig, men det tror jag nog inte. Blir nog förmodligen en del tentor till sommaren som man måste göra (räknar ju inte direkt med att klara matten det första jag gör, även om jag hoppas lite). Hursomhelst.. Kursböckerna är så dyra att man gråter, har beställt en 5-6st nu och har ganska många kvar att klura på om jag behöver.

Anyhow nu ska jag njuta av hemmakväll. Se en film kanske, vore nice.

Permalink Om plugget! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback