Sommastress..

Jag ska alldeles strax ge mig iväg till Malmö, för ett besök på mitt mentorsbarns skola. Jag hoppas att det blir roligt :)

I alla fall, så idag vaknade jag upp med sådan sommarjobbsångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har sökt så många jobb, men enbart fått svar på 1 och vart på anställningsintervju på 1. Men jag vet ju inte förrän i mitten av april om jag kommer få det, hur fan ska jag klara mig i sommar om jag inte får något, vad fan ska jag göra? Hur gör man om man är student och inte har ett jobb? (Hemska tanke). Kan liksom inte läsa en sommarkurs till för då kommer inte mitt studiemedel att räcka, vilket skulle bli ganska dåligt.

Jag bara önskar att allt löste sig utan att man ska gå omkring och behöva ha ångest. Det är alltför jobbigt att ha det, man vet liksom inte varken ut eller in. Känns som att vilket jobb man än söker så kan man ingenting.. Suck, vad ska jag ta mig till? :(

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback