Pärlplattor!

Jag är väldigt pysslig nuförtiden, har kommit in i värsta pärlstimmet! Känns ganska bra faktiskt. Håller på att pärla glasunderlägg, fyrkantiga med Mario-motiv. Det är jätterogivande tycker jag. Sen har jag köpt pärlor, det senaste en del blandade som jag måste sortera då, vilket kan vara drygt men på nåt vis så gillar jag det i alla fall, det känns bra att sprida ut sina kreativa saker och göra annat än att sitta vid datorn.

Så här ser de som är klara ut i alla fall :)

Sen ska jag ge mig på att pärla lite coola lådor och dylikt. Är lite sugen att
testa hama mini pärlorna, men man ska ju inte pärla något alltför stort med sådanna har jag läst mig till, tar tydligen väldigt lång tid :P

Permalink Kreativitet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback