Kattbesök!

Vi har katt besök. Av Columbus, han är så cool. Selma är skitskraj för han (men hon är å andra sidan den fegaste katten jag vet) och han bara tittar på henne när han går förbi, och hon fräser, och morrar lite. Men ingenting annat, sen går Columbus lite undan så att hon inte ser honom. Då är hon å andra sidan sjukt nyfiken på vart han tagit vägen. Haha, skrattar lite.. Hela skådespelet är så underhållande. Speciellt att Selmas reaktion inte rör Columbus ens i ryggen. 

Nej, jag tror att det här kan bli bra om Selma taggar ner.. Letar efter laserpekarn för jag tror att lite lek kan göra att hon taggar ner, men jag hittar den inte. Får sätta sjuklingen på att leta sen när jag är i skolan. Nu måste jag skynda mig!

Permalink Djur Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Helena

Vi håller tummarna! Bra att vi har coola katten i alla fall! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback