Slapp måndag blev dryg måndag.

Jag hade tänkt bara slappa idag. Men det blir visst inte så. Fick en massa saker att göra. Läsa igenom texter, skriva lite kommentarer, ringa nydalaskolan, skriva näktergalen rapport osv. Borde ta tag i att plugga NO med, men jag är så trött och seg av pencilinen (eller kanske det är den slemlösande medicinen) att bara tanken på allt som måste göras idag gör att jag blir trött. 

Sån tur har jag sällskap av Selma. Hon springer omkring för mig och ser energirik ut, hon borde kunna dela med sig lite till mig tycker jag. Nej, ska väcka Madde nu om hon inte redan är vaken.

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Haha hade du ringt fem minuter tidigare så hade du väckt mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback