Bihåleinflamation.

Sådär kan det gå om man blir sjuk, och sen inte snoret vill snytas ut utan fastnar inne i huvvet, så man har ett huvud fyllt av äckligt. Det är så det känns när man går till vårdecentralen och dem med ultraljud kollar vad som finns inne i mina bihålor. Det kändes skitläskigt, men jag kan å andra sidan säga att jag vet hur det känns att ta ett ultraljud, haha :P

Penicilin i 10 dagar, och nåt slemlösande stuff så jag blir av med allt. Jag bara längtar tills jag blir av med huvudvärken så är jag nöjd, det är så svårt att fokusera i skolan när man har konstant ont, och när blir åksjuk i bussen av att åka över ett väggupp. Galet.

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback