Just go with it.

Som på svenska heter "min låtsas fru", för ovanlighetens skull så är det svenska namnet bättre på filmen än det amerikanska eftersom det faktiskt är precis vad filmen handlar om.

En romantisk komedi om plastikkirurgen Dany (Adam Sandler) som tar hjälp av en singelkvinnan Katherine, som också är hans sekreterare/medhjälpare på sin mottagning (Jennifer Aniston) och hennes barn för att försöka vinna kärleken från sin drömkvinna.  en weekendresa till Hawaii, övertygar en Dany Katherine att posera som hans soon-to-be-frånskilda hustru för att täcka upp en slarvig lögn hanberättade för sin mycket yngre flickvän.

Jag gillade den, men jag gillar ofta det som Adam Sandler gör. Så jag fick mig många skratt, men det är som nog alla redan förstått ganska mycket mer en tjejfilm än en film man går och ser som ett par. Jag såg den med Madde och vi hade svinkul rent ut sagt! Filmen får 3 av 5 i betyg av mig, det är ju ändå en romantisk komedi.

Permalink Film/Bio Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback