Nya kurser!

Imorrn drar en utav mina nya kurser igång, med kurs intro plus lektion. Känns himla bra att börja läsa ämnen. Känns som att det är precis vad man behöver just nu efter 1½ års plugg av pedagogik och pedagogiska tankesätt.

No på distans. Vi har fått roliga kursböcker, tänkte att jag skulle försöka läsa kapitlet första lektionen imorgon handlar om, men får se hur mycket jag pallar med. Det är ändå ganska sent idag och imorrn kommer man väl som vanligt att sova bort hela dan, bara för att man kan i princip. Distans betyder ju nästan alltid att har manlektioner i skolan så ligger de på eftermiddagen/kvällen efter 15.00, skönt måste jag säga. Krockar inte heller med saker jag redan har inplanerat, gött!

Nej, nu lite mer chill!

Permalink Om plugget! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback