Jobba hela dan!

Är på galet bra humör idag! Allting bara faller på plats just nu. Signat kurser, skickat in studieförsäkran beställt lite mer böcker (även fast det svider lite i plånboken) så är det för en bra sak, dvs jag lär mig något nytt =D


Jobbat hela dagen, och jag bara älskar att jobba idag (det var studiedagen innan skolan börjar imorgon, den är alltid lite extra mysig), det var så lugnt och skönt och inget speciellt hände, glass åt vi och myste hela dagen!

Nej, nu blir det snart sängen så jag pallar mej upp för opponering imorrn och har energi nog att lyssna på vad de har att säga om vårat arbete. Jag är inte direkt orolig för vad de ska säga, snarare orolig för lite andra omständigheter. Men förhoppningsvis händer inget som är helt oförutsett =)

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback