Vissa saker gör en så arg..

Solen skiner ute och vädret verkar helt fantastiskt! 

men det var inte därför jag skriver, utan jag vill dela med mig av den här hemska artikel jag hittade på Aftonbladet innan: http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article8547463.ab

Att en 6-åring blir så mobbad i skolan att han får sparkar, slag och blir hotat med kniv ska verkligen inte ens kunna hända, som barn ska man få testa på att göra som man vill och vuxna ska stå där och stötta så gott det går. Gillar man nagellack och balett ska inte det vara grunden för mobbing (ååh jag blir så arg). Barn som mobbar så små barn borde man seriöst kunna stänga av i från skolor. Att dessutom skolan ignorerar föräldrarna gör inte saken bättre. Nej fy fan om jag vart lärare och jobbat på den skolan, jag hadå då minsan inte stått ut. Nej, nu jobbar vi för bättre skolor i Sverige!

Permalink Funderingar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Skrämmande!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback