Vardagliga händelser

Idag blev det mycket att röra på sig.

Först lek i idrottssalen på orkanen med Näktergalen! Det var verkligen superroligt tyckte jag. Blev dock himla trött efter att ha sprungit runt där i nästan två timmar. Vi spelade spökbol och lekte catch the flag, en lek som jag lärde mig på idrotten i skolan när jag var liten. Väldigt roligt!

Efter det bar det av till ett pass på gymmet i Lund, var sjukt pepp när jag kom dit och orkade mycket mer än vanligt. Kändes galet bra idag :P 

Nu blir det träningspaus i några dagar, skulle tränat imorgon egentligen egentligen, men det känns viktigare att plugga. Så får ta det istället. Blir att ge sig på träningen igen på måndag, yeehaa!

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback