Tränings-pepp!

Det känns att man lever, när man tränar så hårt att ben och armar är som gelé när man ska gå hem och sen känner att man knappt kan röra sig när man suttit still en stund hemma. Men det är så lätt värt det när man blir så pigg och glad efteråt. Vaknade imorses och var PIGG. Jag kan knappt förstå det själv, har inte hänt på väääääldigt länge.

Så på nåt vis kände jag mig ännu mer pepp och motiverad när jag stolt gick från combaten (efter att först ha släpat mej dit med Duracellkaninen Madde som pepptalker). Kände mig nämligen ganska opepp när jag kom hem efter skolan idag, det var ju en sån där där där jag hann komma hem emellan och försoffa mig och känna att "nej fan, träning känns låångt bort". Men som sagt kom iväg och känner mig duktigt.

Är sugen på att träna samma tid nästa vecka, men det kommer nog inte gå eftersom vi får finbesök från Göteborg :)

Permalink Träning Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Vilken tid är passet? Är det under tiden min buss kommer så kan jag ju promenera dit och möta upp dig. Är det efter jag dykt upp kan jag ta med träningskläderna och hänga på;) om man får "provträna" på ert träningsställe? Det löser sig- klart du ska träna! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback