The day of stress..

Idag har jag verkligen stressat omkring. Hade inte alls tänkt att det skulle bli så mycket att göra idag. Utan min plan är att jag skulle hinna med och göra allt imorgon. Men nej, nu ska jag jobba då, heeela dagen. Men det ska bli kul. I like working :)

Så nu får jag fixa och trixa med texten när jag kommer hem från gymmet ikväll vid 22-tiden. Hinner inte nu, ska skynda till malmö om 35min.. skynda skynda, ska hinna allt på en gång! =P

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Goda utsiker för att jag kommer ner imorgon i allafall:) var och tränade nyss och mår bra



Och du behöver INTE stressa för min skull imorgon. Patrik skrev att vi skulle fixa något att käka, men det går utmärkt med "normal" kvällsmat för min del:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback