Sjuk :(

Känner mig helt utslagen. Spenderade gårdagkvällen när jag kom hem efter föreläsningen sovandes i soffan. Sen vaknade jag till och kom på att kanske sängen är bättre att sova i. Upptäcker då att jag är så täppt att huvudet bara snurrar när jag reser mig upp och att jag har feber. 

Sjukt, att man kan bli så sjuk av vad det nu är jag blivit sjuk av.. Fick inte behålla min mat igår, men idag går det bättre om jag äter lite åt gången. Musportioner som man hade sagt när man var liten. Sitter och önskar att någon snäll person hade rivit lite äpple till mig som jag hade kunnat peta i mig i snigelfart. 

Nej, slut på självömkan.. Måste bli frisk tills på lördag!

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback