Rutiner.

Hur gick det här till? Min almanacka är fullproppad med alltifrån träning, till skola och jobb, och mentorsbarn och träffa människor. Hur ska jag ha tid att varva ner och bara få den ensamtid som jag gillar bäst?

Alltså på nåt sätt gillar jag att det är mycket. Men just idag har jag fått plugga ända fram till 21.30 för att hinna med allt. Två inlämningar (ett till mentorn och ett till Näktergalen), seminarieskrivandet+mejla ut till alla osv..

Detta kanske betyder att jag egentligen inte alls behöver min tid för mig själv så mycket som jag tror?

Hur som helst så måste jag egentligen läsa klart de kapitlen för seminariet som jag inte gjort men jag orkar inte det. Imorgon ska jag ta sovmorgon tänkte jag och på torsdag ska jag ha slappedag. HELA DAN, fast lite måste jag plugga också. Skulle läst nåt till lektionen på fredag. Matten börjar redan stå mig upp i halsen.. Matas av det hela tiden. Visst intressant, men i lagom mängd, is that possible? Svar: Nej, lagom är ett dåligt ord, passar inte alls in på vad matematik är.

Gillar dock att jag har ett schema nu med Madde för träning måndag, onsdag och fredag. Kanske kan även jag bli lite fit tillslut? Önsketänkande kanske, man va sjutton nu skapar vi rutiner! :P

Permalink Funderingar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Rutiner gillar vi, beach 2011 här kommer råttorna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback