Lite tid över..

Nu har jag tid över att blogga. Måste också komma ihåg att uppdatera min träningsgrej på funbeat med. Alltid något som måste göras.. Hela min dag går ut på det "alltid något som måste göras.." När tar detta "måste" slut, finns det ens ett slut? 

Är faktiskt mer trött idag än vad jag brukar vara efter träning, men jag har å andra sidan spenderat nästan 2h på aq-va-kul och sedan tränat i en timme med Madde. Så på nåt vis så är det liksom meningen att man ska vara trött, eller hur?

Nej, jag längtar efter min lediga dag imorgon.. Somnar man nu så kommer den fortare eller hur? :)
Godnatt!

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Dagen när alla "måste" tar slut är du troligtvis på utlandssemester.... det är enda gången man är utan måsten tror jag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback