Hur tänkte tv4 här?

Jens Byggmark tog silver (det vet nog alla redan).

Men jag ville mest bara säga att jag tycker att Jeanette Hargin, expertkomentatorn i tv4, hon är FRUKTANSVÄRT tråkigt! Alltså karisma är inte hennes grej, sen är hon klädd som jag vet inte vad. Styling hade hon lätt behövt också. Hennes kommentarer kanske är bra, men man orkar inte lyssna på en människa som inte har något vettigt att säga. Gulligull mot alla som åker alpin vm, alltför oprofessionell tycker jag. Dessutom har jag lagt märke till att hon gäspar ganska ofta rakt ut i tv:n..  

Det låter negativt men faktis så byter jag kanal när hon pratar..

Permalink Funderingar Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Haha, vad roligt, M spydde också galla över henne förut...

Postat av: Em

Ja, men hon är ju så fruktansvärt tråkig :P

Postat av: Therese

SVAR: Du får helt enkelt komma till Göteborg och köpa en :D Eller vill du jag ska kolla om de har en i din storlek och skicka den? Tror vi ska in imorgon igen. Hade du L?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback