Den skrämmande verkligheten

Mycket och länge har jag funderat på det här med alla skjutningar i Malmö. Jag kan inte förstå varför man ens skulle kunna komma på tanken att göra det. Vad är det för typ av person som skulle kunna gömma sig i buskar och skjuta mot människor med invandrarbakgrund. Man måste ju vara seriöst sjuk i huvvet om man gör något sådant här. Man sätter ju skräck i alla. Till och med jag är lite skraj för att visstas ute i nattetid i Malmö nu även om jag inte är där så ofta. Men på nåt vis så blir det ju hela tiden mörkare allt tidigare för var kväll som går.

Det gör kanske förhoppningsvis att galningen blir mer våghalsig och dumdristig, så polisen kan ta han. (Tidningarna säger att det är en han så man får väl tro på det).

Undra hur man ska förhindra att något sådant här skulle kunna hända igen?

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback