Boys Don't Cry


Idag är det meningen att mitt arbetslag ska analysera filmen boys don't cry. När jag kikade på filmen igår, kom jag på att jag har sett den. I skolan eller nåt, typ i nian eller åttan skolbio hette det då. Minns dock inte så mycket som jag kanske borde. Men den dagen var man ju glad att slippa de lektioner man slapp. För vem vill inte alltid slippa lektioner i nian? :P

Filmen ska analyseras ur ungdomsperspektiv tror jag, med identitetssöknadet som grund tror jag. Men det kan också vara som så att jag hittat på det.. Man kan aldrig så noga veta. Jag tolkar ju ofta på mitt sätt när jag läser en uppgift, och då kan det bli lite fel ibland :P

Permalink Om plugget! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback