Riktig skolmåndags måndag.

Flera dagar sen det blev ett inlägg, typsikt dåligt. Eller så är det faktiskt så att helgen var i stort sett sen lördagen varit lite av ett totalt kaos. Saker blev inställda andra saker hände. Tråkiga som roliga. Istället för Harry Potter i lördags blev det Spisen med Maddan, men anledningen till att det blev så är tråkig som bara den.

Idag har jag hursomhelst gjort första dagen på praktiken. Det var okej, det kändes bra, riktigt bra. Känner att jag har lite mer frihet nu än jag hade innan, det är skönt. Eller så kanske det är så att jag börjar känna mig mer varm i kläderna. Det känns skönt. Imorgon ska jag ge mig på läsläxan igen.. Förra gången blev det dåligt, men va fan det kan ju inte bli värre, eller hur? :P

Den enda trist jag kan komma på idag var att det vart ganska snackigt, och snack gör att man blir trött i huvvet jättefort.. Det är jobbigt, undrar hur man ska hantera det på ett bättre sätt? Hur fan kopplar man bort snack i ett klassrum, hur sjutton skapar man en bra arbetsro.. Gå och hysja barnen hela tiden (inte direkt ett bra alternativ) men tyvärr det enda som hjälper ibland.

Permalink Om plugget! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback