Julkänslan!

Jag har världen julkänslor och inspiration till att göra något mysigt av årstiden som kommer om någon vecka. Jag sitter här och längtar till första advent, for some odd reason.

Det är en odd reason, för jag brukar verkligen deppa ihop runt första advent sen håller det i sig resten av december, men vetifan i år ska det bli en bra jul. Jag ska vara glad! Jag ska pyssla, baka, dekorera, köpa en riktigt julgran för första gången i mitt vuxna liv. Annars har ju pappa fixat en hem till där jag växte upp, men nu ska jag ha en egen! Får bara hoppas inte lilla Selma går crazy och hoppar i den eller går in för att välta den, det hade ju vart lite jobbigt.

Så nu väntar vi in första advent med lite glögg!

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback