Jonas Helgesson

Jag är väldigt glad att jag tvingade upp mig imorses och gick på den tidiga föreläsningen. Den gav mycket mer än de senaste jag varit på. Vi träffade nämligane Jonas Helgesson.



Det är nog en av de bästa föreläsningarna jag har varit. Jonas har ett handikap, han är cpskadad.. Och en alldeles utmärkt och rolig föreläsare. Han hade självdistans och pratade helt utifrån sig själv. Det var mycket givande och mycket rörande. Speciellt när han pratade om hur jobbiga "de snälla tanterna" ute verkligheten brukar vara. Han pratade även om att man ska försöka se livet som en fet bonus.
http://www.jonashelgesson.se/

Jag är lyrisk, han borde föreläsa för alla i hela världen!

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback