Hemtenta dag 4 - Klar?

Kommer jag faila en tenta så är det nog på den här. Men nu orkar inte mitt huvud mer.. Det känns som gröt och man är heelt urladdad.

Så jag tror minsann att jag är klaaaar! Hur gick det till? Ja, det undrar jag med, jag har i mina tankar fått med målen, och svarat på frågorna. Får väl hålla tummarna för att det är rätt.. Det var ju ändå en flummig tenta tycker jag.

Nu ska jag bara mecka med att skicka in den också. Tar det om en stund, efter maten. Har ju helt glömt att man måste äta även när man skriver tenta.. Har bara fått i mig frukost idag. Aj aj.. :/


Förövrigt så är min stavningskvot fylld så skriver jag med stavfel så är det därför!

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback