Alter Bridge!

Wow, säger jag bara! Galet bra var det. Konsert med Alter Bridge på lilla KB i Malmö, men det gjorde inget att lokalen var liten. Det var snarare det som gjorde allting bättre än vad det varit om man stått i en stor arena. Vi kunde så jättenära och inte trängas, eftersom det inte kommer in så jättemånga människor där. Visst man kan knöka in en del till, och om det blivit så så hade kanske stämningen blivit heelt annorlunda.



Eftersom vi har en crap kamera atm och mitt mobilbatteri var slut, så blev det bara en enda bra bild, men den är jag å andra sidan mycket nöjd med.

Smakprov kom jag på att vi måste ha med ;)


Permalink Musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback