Uppförsbackar..

Det är mycket tankar på skolan nu. Ska skriva den där jobbiga examinationstexten. Men jag kommer inte på någon bra inledning. Jag vill ha en form eller en mall utefter hur den ska skrivas och inte bara en en reflekterande text. Men men, skulle kanske kunna börja med mitten delen och ta inledningen sist.

Sen så ska seminarie förberedas, jag har nu läst båda kapitlen som berör mig och vårat arbetslag och strukit under det som jag tycker är viktigt, och som jag själv tror mig kommer ha nytta av senare när jag kommer skriva dels den reflekterande texten och dels sista 24h tentan.. Känns bara som en enda lång och stor uppförsbacke just nu!
/Em

Permalink Om plugget! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback