Sömnlösa nätter

Gissa vem som inte kan sova?

Japp rätt misstanke, det är jag. Jag kan inte sova, jag vet inte hur jag ska göra mer.

  • Har provat "sov-te" det fungerar ibland.
  • Har provat träna tills man blir helt slut, fungerar men då ska man helst inte ha träningsvärk eller ont i knät som jag fått nu (dålig timing på det knät när jag behöver träna för att inte palla med att tänka).
  • Jag har provat att läsa.
  • Jag har provat att ligga i sängen och vända på mig 700miljoner gånger.
Känns som att verkligen ingenting hjälper. Jag kollade igår på Las Vegas till ja somna så nu är jag snart klar med hela den serien. Och det är när jag har ljud runt omkring mig som jag somnar som bäst har jag kommit på, vilket inte kanske kan vara så praktiskt med tanke på att jag delar lägenhet med min sötnöt P. Inte så snällt att störa honom mitt i natten med musik vid sängen eller så om jag nu skulle vilja testa om det hjälper. Sova i soffan för att man behöver somna till en serie är inte heller så bra, åtminstone inte för rygg och nacke.

Så vad sjutton ska jag göra åt det här?
Exakt just i detta nu ska jag dricka en kopp te, för lugna min oroande hjärna. Men förslag motages mer än gärna på vad jag mer kan göra.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback