Games!

Speladede brädspel igår. Det var kul, testade ett spel som för mig var helt nytt. Dessutom är jag inte så insatt i bagrunden som jag kanske borde vara men i alla fall. Warhammer har ju en jättelång story.

Warhammer: Chaos In Old World, var mycket bättre än jag trodde och det var till och med riktigt roligt med jämna mellanrum. Dock var jag väldigt trött och orkade inte fatta reglerna som berättades för mig hela tiden, så jag var tvungen att fråga samma fråga ungefär 10ggr för att förstå vad jag skulle göra för något, och hur vissa events i spelet fungerade. Men nån gång emot slutet förstod jag spelets gång och jag kom nog inte sist om jag fattade rätt ^^
/Em

Permalink Games Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback