6 maj

Idag står det plugga, plugga, plugga på schemat. Det känner jag inte heller för.. Men jag ska läsa färdigt Literacy ny, så jag känner att jag blir klar nån gång. Den var ju faktiskt till och med lite intressant när man väl började läsa den. Men det var ju just det där med att man ska "börja läsa den" och sedan hitta förmågan att öppna den igen så man kan fortsätta läsa.

Står också bodypump ikväll vid 18.30, jag lyckades med kosnten att felbelasta mitt högra knä (som jag har haft ont i till och från ganska länge) förra veckan på just bodypumpen. Men jag får gå dit och göra mitt bästa, köra lite crosstrainer i kanske 45min som uppvärmning så knäet verkligen är igång sen när man ska köra. Får verkligen hoppas att det hjälper, eller kanske att det blir vatten i det så jag måste gå och fixa det, det är ju med ett alternativ, även om det just nu känns ganska osannolikt.

Sen frukost ska jag i alla fall äta :P
/Em

Permalink Om plugget! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback