5 maj

Lite omdesign, det har tagit några dagar och har man vart uppmärksam så har jag bytt ut en hel del saker de senaste dagarna. Jag börjar bli ganska nöjd nu, ska bara hitta felet i koden på arkivsidan med där jag har en extra ">" synlig, hittar inte var den kommer ifrån, men det kommer jag kanske på om jag tittar en stund.

Hursomhelst hade praktik idag och jag var jättetrött. Sov tre timmar i natt, vaknade ungefär var 20:e minut och fem i sex pallade jag inte ligga kvar i sängen längre så jag gick upp, nästan två timmar innan jag behövde vara på väg till praktiken ens. Suck, liksom.

Nu är jag trött som bara den och vet inte om jag ska plugga eller om jag ska låta bli för att jag ändå inte kommer fatta något av det jag läser atm, eller om jag ska bara ska lägga mig ner i soffan och sova bort resten av denna dagen. Den har ju redan varit lång.

Las Vegas är snart slut förövrigt.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback