15 maj

Det känns som att man varit helt super upptagen de senaste dagarna.

  • Onsdag
    Syrran kom hit i onsdagskväll, dessutom spelades det wii och magic turnering pågick. (Allt samma kväll här hemma i lägenheten)
  • Torsdag
    Syrran var här och vi bockade Nova, samt att vi inhnadlade lite mer trall till balkongen, så nu är den nästan klar, det är bara alla bitar som måste sågas till som ska fixas. Men det vill jag nog ha lite mer värme för att göra.
  • Fredag
    Då bockade jag, syrran och hennes pojkvän Entré och shoppade loss gjorde jag lite gran där med. (Mer bilder kommer)
    Dessutom vart det aggro-kväll (Agricola). Vilket också var kul, fast jag kom helt galet långt efter alla andra, vet inte vad jag flummade runt med.. Lite för mycket alkhol i form av vin kanske. Nästa gång ska jag komma igen!
  • Lördag
    Deppdag liksom, regnet har öst ner till och från. När det klarnade upp lite blev man glad, sen tog det 5 min sen regnar det igen. Och nu pågår Magic lektioner i köket igen. Börjar bli ganska trött på Magic nu. Känner nästan samma typ av hatkänslor inför Magic som för StreetFighter IV. That's bad.

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback