1 maj

Bloggande går i perioder. När man förnyar är det roligt en stund och man känner sig aktiv. När allt är som det alltid varit och inget förändras så slår man av på mycket, trycker på paus och stannar upp. För man vet inte riktigt ifrån vilket håll man ska bemöta stiltjen i verkligheten. Men kanske är det bara jag som känner så?

Hur som helst så funderar jag mycket nu, funderar på hur sommaren kommer att bli, om man har mycket att göra, och om vi kommer komma iväg utomlands, till kanske Rom eller nån annan fin stad. Eller sola och bada i ett grön/blått hav nånstans på en mysig strand. Det hade jag velat göra. En sista minuten sådär, för att jag kan.

Valborg var förövrigt bra och lugn. Vad som händer ikväll det har jag nog inte ens bestämt med mig själv. Känner mig lite off och kanske behöver jag bara en lugn ensam hemma hemmakväll utan att nåt händer som jag inte förutsett.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback