Förvirrade människor?

Ibland blir man helt faschinerad över hur dålig koll det är på vissa arbetsplatser.

Fick ett mail igår ifrån min gamla arbetsgivare där dom undrade varför jag aldrig tackade ja till jobb. Men jag sa upp mig där i samband med att jag flyttade till Lund så exakt precis den 8 Juni som det går förra året. Det visar sig att dom inte ens har noterat detta, vilket innebär att jag fått en massa sms om jobb som jag ändå inte kunnat ta på grund av att jag flyttat. Dessutom har jag ringt och sagt det för några veckor sedan med, att jag jobbar inte längre hos er och har inte gjort det på ett antal månader. Men nej, notera det i ett hörn någonstansm det verkar vara jobbigt!
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback