24 mars

Har jobbat i tre dagar, känns som mycket längre tid. Men pengar är ju alltid pengar så man tycker ju att det känns rätt skönt sen när det väl rullar in på kontot liksom :)

Har också bestämt mig för att hjälpa P med att inte gamea så mycket, vi får se hur det kommer att utveckla sig, men förmodligen kommer det leda till mycket, mycket mindre wow-tid för min del. Vilket på nåt vis kanske kan vara riktigt bra för mig alla fall. Lite tid till annat nu såhär på våren, och absolut mer tid till att fundera på att skaffa katt! :P

Nu ska jag lägga mig och drömma om att jag var rikare och kunde åkt på spontanresa någonstans. Hade vart så jävla skönt att bara komma iväg kanske två dagar.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback