21 mars

Jag skulle egentligen skrivit i fredags om hur glad jag var för att vi lyckades med skapandeprocessen, att vi fick bra och enbart bra kritik ifrån alla, både lärare och gruppen som skrev om oss. Vilket gjorde att jag nu gått omkring nästan helt hög på lycka hela helgen. Jag är fortfarande glad och har sett filmen som förevigar den där pjäsen så många gånger att jag skrattar bara genom att höra dialogen =D

Tyvärr är filmen ganska mörk och alla ville inte att den skulle vara ute på nätet, så jag får hålla mig ifrån att lägga upp den här. Även om det hade varit himla roligt! :D
Jag hade ingen kamera med mej, men bilder finns både på FB och på Madde's blogg.

Igår drack vi lite öl och spelade Alias här hemma, mycket trevlig liten sammankomst, och ganska högljudd med skulle jag tro med tanke på att jag är ganska hes idag, även om det är påväg över. Lite whiskeyröst är väl aldrig fel att ha =P

Resten av denna dagen ska det njutas av att det faktiskt är söndag, och imorrn står det JOBB på schemat. Skönt som omväxling, och cash is always nice to have :)
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback