14 mars

Ibland läser man helt galna saker på aftonbladet, eller jag gör. P brukar säga att det är en ding, ding värld och att jag inte borde läsa den skiten. Likväl så sitter jag här och läser i alla fall, för jag som väldigt många andra tycker om att läsa om andras olycka och lycka. Men också att skratta åt saker som är så utflippade att det är nästan tragiskt.

Nu läste jag precis en artikel om en familj som flyttat in i hus, gift sig och fått barn i samma månad, ungefär 9 månader efter att de träffats.
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article6748063.ab

Det är helt galet. Varför gör man så? Varför tänker man inte längre? Visst, det hade kommit som en chock för den här tjejen, men.. Nej. Jag kan inte fatta. Visst går det bra och sådär, men det är en galen, galen chansning.

Nej, ska äta frukost och tänkte hur jag inte ska läsa så mycket aftonbladet kanske.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback