Intensiv helg!

Det har hunnits med mycket i helgen!

I fredags var det egentligen bara en slappedag, lite kik på VM och lite plugg. Hann med en sväng in till Malmö för att hämta en bok jag hade reserverat, och en bok till webbdesignkursen som kan vara bra och ha när det väl regnar en dag och jag har lust att tag i det. 16 augusti är ju sista datumet som de ska vara klart alltihopa. Det ska väl gå att fixa.

Sen vart de en ganska snabb visit upp till pappa (på lördagen) för att fira lite födesledagar som kommer och som har varit. Mysigt var det trots alla knotten som skulle äta upp mig. Det var ganska längesen jag blev så sjukt mycket knottbiten som då. Massa god mat, kakor och smörgåstårta (favorit hos mig!) och såklart lite bröllop ifrån Stockholm. Alla satt vi bänkade och såg det distinkta "Ja" vi fick ifrån både Kronprinsesan och Daniel. Fint var det :)

Passade på att ta en ridtur på söndagmorgonen med syrran, det var sjukt längesen jag satt på en hästrygg överhuvudtaget. Men det kändes himla bra att vara tillbaka på det. Kände mig hemma där. Ååh va mysigt det var! Det måste jag hinna med att göra lite fler gånger i sommar, har ju en del tid att göra det :)

Sen bar det av till Göteborg för huvudakten för helgen: Pier Pressure! Mer om de i nästa inlägg.

Summan av det hela var att helgen vart intensiv men himla rolig, fick också träffa pappas nya lilla söta hund: Nessla. Hon är så söt att man smälter när man ser henne. Synd bara att hon är så bortskämd bara, blir orolig när hon inte ser någon dessutom ska hon hela tiden ha uppmärksamhet även när man sover (det var liiite jobbigt när man sov i rummet jämte).

/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback