Jag tycker inte om Com Hem

Jag tycker väldigt illa om ComHem just nu. Dom förstör mitt liv eftersom jag inte kommer åt internet hemma och kan inte sitta i lugn och ro och läsa instruktioner för sommaren. Det är drygt som bara den och gör mig arg. Irriterad över att saker och ting bara kan flyta på i en bra takt liksom.

Jag som liksom hade tänkt att jag skulle hinna med så mycket saker denna veckan. Nu känns det inte som att jag hinner med någonting alls, utan får sitta och vänta ut tiden tills snubben från ComHem behagar dyka upp nån gång. Förhoppningsvis så slipper jag mer konfrontationer med dem på ett tag efter att han lagat vårat broken nät ifs. Man kan ju i alla fall hoppas på det bästa.

Det positiva är ju att jag får discount på räkningen för att jag är utan internet och telefon (även om telefonen typ inte används).
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback