I solen på balkongen!

Då var den här helgen snart till ända, och jag har klarat mig ganska helskinad igenom den. :) Både gårdagkvällen och i fredags hade jag mycket, mycket trevligt! Och nu sitter jag och solar på balkongen, vilket är sjukt nice. Även om klockan är halvfem och solen inte tar så mycket så är det skönt att bara sitta ner och känna sommaren ute och runtomkring.

Det kommer bli härligt tyst och lungt på lunds gator med, eftersom väldigt många studenter drar hem för sommaren. Jag gillar det där lugnet, bara kunna ta en promenad ner till stan utan att i princip möta en människa.. Det är sköönt! Det är en av alla saker jag gillar med den här staden!

Kommande vecka händer det en massa spännande saker också! Men nu ska jag njuta i solen :)
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback