Omdesignat!

Ännu en gång har jag gjort om i bloggen.
Ännu en gång känner jag att jag är nöjd.
Byta lite när varje årstid börjar att skifta känns det bra att göra tycker jag.

Det känns som att det snart är början på hösten (även om det är en del sommar kvar, hoppas jag). Skolorna börjar snart igen och andra halvåret på 2010 har varat i nästan en månad. Det känns faktiskt lite konstigt att tiden gått såhär fort. Men har man roligt så ska ju tiden gå fort, eller hur? :)


Så den viktigta frågan, är designen godkänd? :P

Permalink Em Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Du får MVG för din design råtta =)

Postat av: Em

Tack råtta :)

Postat av: Therese

Yes! Godkänd!:)

Postat av: Em

Tack T :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback