23 juli

Wow, sommaren bara försvinner uran att man hinner blinka. Swoosh säger de. Slutet på Juli snart bara en sommarmånad kvar, men man får ju hålla tummarna för att det blir en fin brittsommar och att det är skönt väder gärna ända in i oktober, då blir inte de tråkiga höstmånaderna så långa eller så tråkiga :P



Det har ju varit en helt galet bra och fin sommar i år. Varmaste sommaren på 40 år eller vad det nu är de snackar om. Jag minns hur varmt det var sommaren -94 då det var varmt ända in i slutet på september och vi badade varje dag efter att vi kom hem från fritids/dagis. Det var en fin avslutning på varje dag :)

Men nu ska jag snart ut i solen en liten stund och "valla" rastlösa P. ;) <3
/Em

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karolina Goes crasy-k

HEJ!



Rösta på min sko så röstar jag på din! du får en länkning åxå! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback