28 januari

Wow, en sån vecka. Har skrivit artikel, vart med om snöoväder, spenderat en dag på praktiken och dessutom kört slut mej själv på ett bodypump pass ikväll. Men veckan är inte över än! =)

http://m09k0528.wordpress.com/
Där kan alla som vill läsa artiklen som skrivits av oss, och som vi har jobbat häcken av oss även om det inte egentligen är nödvändigt att skriva den. Så det kan ju på ett sätt kännas lite udda.

Klarade tentan, superglad blev jag. Imorrn blir det fira av med bowling och trevligt sällskap. Överenskomelsen är att vi ska komma ihåg att vi bowlat, förmodligen helst vem som hade roligast och som vann :)

Nej nu ska jag nog lägga mig och läsa den nya chick lit boken jag köpte idag :P
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback