18 januari

Lite ny design a la mej själv gör att det blir lite roligare att blogga. Kanske kan man till och med hitta nåt att skriva om varje dag, vem vet :)

Sitter och funderar lite på nästa kurs som börjar imorrn i skolan. Den verkar intressant och rolig, ser fram emot det jättemycket. Men jag ser dock inte lika mycket fram emot att jag ska vara i skolan mellan 08.15 och 17.00 imorrn, känns länge, och mer än ganska ovant. Hoppas att man får sluta liiiite tidigare i alla fall. Känns som en lång vecka, har ganska många eftermiddagslektioner. Vilket jag tycker är ganska drygt eftersom det känns som att hela dagen går ut på att vänta på att skolan ska börja. Dock får jag ingen förståelse för den saken ifrån alla, men i alla fall.

Nej, nu ska ja vänta på att det nyfärgade håret ska torka.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback