14 Januari

Helt lagom, precis dagen innan tentan slår förkylningen till, perfekt timing.. As always. Satt och skrev tentan med spränghuvudvärk, rinnande näsa och en nys på g i ungefär 3h. Så länge satt jag. Så länge har jag nog aldrig suttit ner och skrivit något. Jag är alltid en sån som inte vill lämna in först, men som nr två kan jag gå.. För jag vill bara därifrån.

Minns inte ens om jag kände att tentan gick bra eller dåligt. Kändes som att det inte spelade mej någon större roll, och det känner jag fortfarande. Får jag göra om så får jag väl göra det liksom. Jag kan alltid bortförklara failet för mig själv eftersom jag mådde skit :)
När jag kom hem hade jag förövrigt feber och gick å la mig. Det var tacken för att man pluggat som en lite geek på sin "egen" dag.
Men jag fick ju å andra sidan användning för den mysiga morgonrock jag fick av P i födelsedagspresent! :D

Idag mår jag bättre, men jag orkar inget. Blir helt slut av inget alls.. Trodde jag skulle ramla ihop när jag stod och skulle skära potatis och lök till middagen. Svettades floder, tänkte preci då att jag hatar dunderförkylningar och kämpade på och lyckades laga ganska god middag i alla fall.

Får hoppas på att det är mycket bättre imorrn och att näsan slutar rinna snart, den är så röd att man tror att jag är rudolf med röda mulen snart. Och jag vill ju inte att en massa människor ska titta på mig och skratta ^^
(man i och för sig kan ju tänka positivt och tycka att det är ju roligt att man kan roa någon i alla fall ;P )
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback