Torsdagsträning!

Kom iväg och träna denna vecka, vilket är mer än vad jag lyckades med förra torsdagen som var dagen efter min magsjuka-dag. Då var jag helt slut, idag var jag helt slut med men inte på samma sätt sitter i huvvet nu. Är trött efter allt som har hänt nu på praktiken. Det händer ju så mycket varje dag att man inte hinner med att reflektera över allt förutom när man sover. Jag drömmer till och med om saker som händer.

Sista dagen imorgon som sagt för den här gången. Min mentor ska komma på besök, men vem vet hur det kommer gå? Jag vet ju inte ens vad han vill se på praktiken. Men nånstans så kommer det säkert lösa sig på ett eller annat sätt i guess.

Vikingastaden kommer bli imba, ska försöka fota den imorrn kommer nog kanske dyka upp en fin liten bild här med. Och så tränar jag på att inte svära.. Det är hemskt att hela tiden försöka stoppa sig själv, helt galet ibland. Men man blir lite bättre för varje gång man tänker på det liksom.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback