Bildlektion!

Yes, idag har vi haft bild. Det var faktiskt jättekul! Vi fick skapa vad vi ville bara det innehöll en mening, begrepp och betydde något. Vi valde mångfald, och jag tycker nog att vi lyckades himla bra med våran fina skapelsekreation. :)
Bilden är tagen med mobikamera så kvalitén är ju sådär, men det finns lite fler bättre bilder på F-book. Tänker som så att nu i efterhand är det tur att jag gick dit, jag som tänkte att jag skulle strunta idag och bara stanna hemma, tänkte inte överanstränga min lilla blåa tå.

Fick ett sött litet mms från Limmet idag (eller syrran). Det var en bild på sötkatten när hon hjälper till att bära in ved förmodligen :) Ibland saknar man henne jättemycket. Synd bara att det finns lite delade meingar om att ha katt eller inte. Jag vill ha en katt! :)
Förresten, Limmet är ju värsta tjockisen nu om man kollar på bilden, shit vilket lyxeliv det måste vara att leva på en gård ^^
(Synd att bilden skiftar i blågrönt, men mobilkameror är ju inte direkt kända för att vara bra.)
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback