25 februari

Torsdag idag, om en vecka är det muntlig examination.. Känner mig stressad, fast ändå inte. Vet inte riktigt vad felet är.. Eller så kanske det är som så att jag inte fattat exakt vad saker och ting går ut på. Men på nåt vis så tror jag att det löser sig med tiden och att det kommer bli jättebra tillslut. Vi har i alla fall en självklar situation och jag har en bra "knorr" till den på slutet, så man får dom där riktade frågorna sen när man ska sitta där i "samtalet" och försvara sina egna åsikter, ensam.

Var på att leva i wow föreläsningen idag.. Den den var urdålig, eftersom det var två föreläsare och det enda dom gjorde var att prata i mun på varandra. Så vi drog efter halva.. Pointless. Hade kunnat vara intressant om man nu inte bara tjatat om spelhistorien och vad de själva höll på med i mun på varandra. Dessutom så känner jag att jag kan den världen.. Visst jag är inte insatt i de pedagogiska spelen, MEN det pratade dom nästan inte om alls. Utan bara en massa populärspel, som WOW, SimCity4 och konsoller som de flesta vet om finns, och väldigt många testat.

Nej, bara lite besviken blev jag, kom ju hem tidigare än jag räknat med ändå :)
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback