18 februari

Torsdagar har blivit veckans fasta träningspass. Bodypump på schemat, det är så skönt att köra slut sig på torsdagkvällen. Man riktigt ser fram emot samtidigt som man bävar, speciellt om man kommer hem från skolan eller praktik eller nåt annat och kan sätta sig ner emellan. Då blir man helt trött och utpumpad och känner att man inte alls vill göra det. Jag gillar själv inte pass på det viset, men Bodypump är de jag skulle kunna rekomendera till alla, man får liksom upp flåset samtidigt som man tränar styrkan och får muskler. Det är också skönt att man fått det lite som en rutin och missar man en gång så känner man det i kroppen nästa gång. Sköna träningsverk! =D

Har ägnat mesta delen av dagen till att plugga och känna mig deppig över att snön fortfarande faller utanför. Det finns liksom inget slut på det. Hittade ett litet fint event på Facebook, där vi ska hälla varmvatten på snön den första mars, man skulle också kunna gå ut och hälla salt på den, så man slipper att det fryser på. Det ska bli mer snö sägs det. Jag bävar för tågförseningar imorrn, kanske ska ta bussen?
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback