15 februari

Tänkte att jag egentligen skulle skrivit igår, men jag var nog både för bakis och för trött för att komma på något bra att skriva. Så jag tänkte att nu när jag sitter med mitt kaffe såhär galet tidigt på morgonen och väntar på att klockan ska bli "gå till skolan"-dax så knåpar jag ihop ett.

Lördag 13/2
Det var lite party, vilket var roligt.. Tills det urartade lite när fyllan slog till för mycket. Det är tråkigt när man vill ordna lite trevligt sådär och det blir så fel. Allra mest synd är det nog om de som inte kommer ihåg vad som hänt dagen efter. Men i alla fall, hamnade på Tengan i Lund. Första gången jag går ut här.. Nästan alltid annars har vi  dragit till Malmö för att det finns lite mer att välja på där. Det var för övrigt helt okej, trots att jag råkade dricka lite fort.

Söndag 14/2
Jag tycker inte om alla hjärtans dag egentligen, för att det är en kommersiell dag som affäreran tjänar sjukt mycket pengar på eftersom att det finns en sådan köphysteri i samband med allt som man "ska" göra. Förra året
bestämde vi att vi inte skulle göra nåt speciellt mer än äta lite lyxigare mat och titta på film. Vi körde på samma koncept i år, även om jag faktiskt köpte en present till P med, men det var för att den passade så himla bra och jag hittade den i förra veckan. Han hade fått den ändå, men det kändes som att jag nu lika gärna kunde vänta tills igår då.

Vi åt fondue igår, hemmagjord. Det kändes helt galet lyxigt och var mycket gott! Kollade också på en skum film "the invention of lying", men vi båda sommna så filmen var nog inte så bra :P
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback