The social event of social events..

Jul = sociala events hela tiden. Sociala events hit och sociala events dit. Man blir helt slut över alla männsikor som ska bockas av och träffas. Man går liksom tillslut på ren automatik när man kommer och ska hälsa på någon:
"-Hej, hur är det?
-Det är bra. Själv?
-Det var längesen vi sågs, vad hittar du på nuförtiden?"
osv..

Undra om det går att undanbe sig allt det där översociala. Kan man inte bara säga att nu fan är jag trött på att vara social och prata, nu vill jag vara ifred. Sen gå och stänga in sig och bara göra sitt i flera timmar. Det hade jag gillat tror jag.

Är i alla fall hemma i Lund nu och det är skönt, vila huvvet och där kan man slappa och göra vad man vill! :)

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marn Bannon

-Hej, hur är det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback