Riktigt dåligt..

Alltså Lunds gator, de är verkligen under all kritik. Jag tycker synd om alla de gamla som måste ut på så hala gator, till och med jag tyckte att det var läskigt att gå från stan och hem :/

Sen så ska man inte ens prata om bussarna.. som bara kör förbi en för att de går så sällan och alltid är fulla. Det är så jävla dåligt att jag blir helt förbannad!

Bussarna kommer ju inte fram för att det inte är plogat ordentligt och för att de kör på sommardäck. Och det drabbar i slutändan alla människor som ens tänkt åka någonstans. För bussarna som går är då: Alltid sena, alltid överfulla, kör alltid förbi hållplatser där det står fler än 2 människor eftersom att de tycker att nu kan man inte trycka på fler människor (på nåt vis är det ju bra när man itne trycker på hur mycket folk som helst men kör lite fler bussar när vädret är kass).

Folk väljer verkligen att ställa bilen. Det tycker jag att man på nåt vis ska uppmärksamma. De litar på att bussen ska gå så att de slipper ta bilen. Nej, jag tycker det är riktigt dåligt av Skånetrafiken.

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback